מדיניות משלוחים והחזרות
משלוחים ואיסוף עצמי
1. איסוף עצמי מסניף (אספקה עד 10 ימי עסקים) חינם.
2. משלוח לנקודת חלוקה (אספקה עד 10 ימי עסקים) חינם.
האיסוף מסניף/נק' חלוקה יתבצע רק לאחר שניצור קשר עם הלקוח ונעדכן כי הסחורה מוכנה לאיסוף.
יום ההזמנה אינו נחשב יום עסקים.
משלוחים לאזורים מרוחקים – המשלוח יכול להתעכב בעוד 1-2 ימי עסקים.
מומלץ בזמן הקניה באתר לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם נמצאים רוב שעות היום – בבית, בעבודה ובכל כתובת אחרת לבחירתכם.
החזרות
הלקוח רשאי לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, בתוך 14 ימים.
במידה ומדובר בפריט בסייל (בהנחה), רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה תוך 5 ימי עסקים בלבד מהיום שסופקה לו.
הביטול יעשה באמצעות הודעה בכתב ו/או באמצעות פנייה טלפונית לשירות הלקוחות של החברה.
החברה תישלח ללקוח הודעת דואר אלקטרוני המאשרת את ביטול הרכישה, ועל הלקוח להשיב את המוצרים, ובלבד שהמוצרים תקינים ולא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית, כשכל התוויות/תגיות עדיין צמודות לפריט, כשהם שלמים ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג.
איך מחזירים?
את המוצרים ניתן להחזיר לאחד מ-5 סניפי 'אבידור', בתוך 7 ימים ממועד מתן הודעת הביטול, בהצגת חשבונית.
או באמצעות שליח – יש לתאם החזרה מול שירות לקוחות האתר.
במידה והזמנתכם עולה על 350 ₪ – לא תחויבו בעבור משלוח חזרה.
במידה והזמנתכם בסכום של עד 350 ₪ – תחויבו בדמי משלוח בסך 25 ₪.
* עם קבלת הפריט ובדיקת תקינותו, יתבצע הזיכוי (עד 14 ימי עסקים).
שימו לב -
את קופסת הנעליים יש להכניס לשקית ניילון
(לא חייבת להיות השקית המקורית בה התקבל המשלוח),
ולמסור אותה לשליח אך ורק בשקית!
השליח שם את מדבקת ההחזרה על השקית.
מידה ותתקבל קופסא עם המדבקה עליה נחייב את הלקוח בסכום של 100 ש"ח.
כמו כן, קופסת נעליים שתחזור קרועה/פגומה באופן כלשהו - נחייב את הלקוח בסכום של 100 ש"ח.
תודה על שיתוף הפעולה.
החלפות
אם הפריט שהזמנתם אינו מתאים לכם, ניתן להחליפו בקלות ובמהירות, בתוך 14 ימים ממועד קבלת ההזמנה, וזאת בתנאי שלא נעשה בו שימוש, המוצר באריזתו המקורית ושהתווית/תגית עדיין צמודה לפריט, כשהוא שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג.
איך מחליפים?
החלפה באחד מסניפי 'אבידור', בהצגת חשבונית, ובתיאום מול שירות הלקוחות.
יש ליצור קשר עם שירות לקוחות האתר ולברר מולם את מלאי הסניף בו הינכם מעוניינים לבצע החלפה.
או באמצעות שליח תוך 10 ימי עסקים – בתיאום מול שירות לקוחות האתר.
השליח שלנו מגיע עם זוג חדש ואוסף במעמד זה את הישן.
החלפה שנייה כרוכה בעלות של 25 ₪.
שימו לב -
את קופסת הנעליים יש להכניס לשקית ניילון
(לא חייבת להיות השקית המקורית בה התקבל המשלוח),
ולמסור אותה לשליח אך ורק בשקית!
השליח שם את מדבקת ההחזרה על השקית.
מידה ותתקבל קופסא עם המדבקה עליה נחייב את הלקוח בסכום של 100 ש"ח.
כמו כן, קופסת נעליים שתחזור קרועה/פגומה באופן כלשהו - נחייב את הלקוח בסכום של 100 ש"ח.
תודה על שיתוף הפעולה.
שאלות נוספות? ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בימים א'-ה', בין השעות 09:00-16:00 בטלפון שמספרו: 074-7580187 או במייל avidor.online@gmail.com